Walley Laskulla maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia

Laskulla saat korotonta maksuaikaa ostoksillesi. Voit maksaa ostoksesi kerralla laskulla tai valita luotolla maksamisen, jossa valitset sinulle parhaiten sopivan maksuajan ja kuukausierät.

Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa.

Luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä. Tiedot välitetään tietoturvallisella SLL-/TLS-suojatulla yhteydellä. Walley on Norion Bank AB:n tavaramerkki, joten saamaasi luottopäätökseen vaikuttaa muun ohella myös mahdollinen historiasi Norion Bankin asiakkaana. Jos saat kielteisen luottopäätöksen, voit kysyä sen syytä Walleyn asiakaspalvelusta. Huomaathan, että omaehtoinen luottokielto tai salatut osoitetiedot voivat johtaa kielteiseen luottopäätökseen. Luottopäätöksen toteuttaa maksupalvelun tuottaja Walley, eivätkä tiedot tallennu kauppiaan asiakastietorekisteriin. Henkilötietoja käytetään ainoastaan luoton myöntämiseen. Walley varaa itselleen oikeuden olla myöntämättä luottoa.

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla, sinun tulee ensimmäisen laskun saatuasi tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus kirjautumalla joko Walley-sovellukseen tai sivulle my.walley.fi.

Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vähintään saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa. Mahdollisista maksuviivästyksistä peritään lainmukaiset kulut ja korot.

Tietosuojatiedot

Käsittelemme ja tallennamme henkilötietojasi muun muassa maksutapaa koskevan luottohakemuksen käsittelyä, luottopäätöksen tekemistä, asiakassuhteen hoitamista ja asiakaspalvelua varten. Tietojen rekisterinpitäjänä on Norion Bank AB. Tarvitsemme henkilötietojasi, jotta voimme käsitellä luottohakemuksesi. Pyydettyjen tietojen antamatta jättäminen estää hakemuksen käsittelyn. Lisätiedot omien tietojen tarkistamisesta ja muista oikeuksistasi sekä henkilötietojen käsittelystä ja automaattisesta päätöksenteosta ovat saatavilla osoitteessa: https://www.walley.fi/tietosuojasta.

Maksujen palautusten ja peruutusten käsittely

Olethan palautuksiin liittyen ensin yhteydessä sinua palvelleeseen kauppiaaseen. Walley voi hyvittää luottoa vasta saatuaan kauppiaalta tiedon palautuksesta.

Mikäli kyseessä on jo maksetun suorituksen palautus, sinun tulee ilmoittaa Wallyelle tilinumerosi takaisinmaksua varten. Tilinumeron ilmoitat helpoiten kirjautumalla Walley-sovellukseen tai my.walley.fi -sivuille. Walley-sovelluksen voit ladata Google Play Storesta ja Apple App Storesta ilmaiseksi. Sovelluksessa voit myös itse siirtää laskusi eräpäivää, pysäyttää laskutuksen palautuksen ajaksi ja maksaa avoimen laskun.

Asiakaspalvelu maksuasioissa

Jos sinulla on kysyttävää laskustasi, sinua palvelee Walleyn asiakaspalvelu p. 09 3158 9947, ma-pe 9-18. Puhelun hinta on normaali paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksu. Asiakaspalvelu on tavoitettavissa myös sähköpostitse osoitteessa hello@walley.fi

 

Maksupalvelun tuottaa Walley. Lisätietoja walley.fi

Yleiset luottoehdot