Kasvava kysyntä lisää maksutapoja varten

VVS och Bad on yksi Pohjoismaiden suurimmista VVS-tuotteiden verkkokaupoista, joka tarjoaa suuren valikoiman sekä yksityis- että yritysasiakkaille. Koska asiakas on heillä keskiössä, heille on tärkeintä täyttää niin kuluttajien kuin yritysasiakkaidenkin vaihtelevat tarpeet. Erilaisten maksutapojen tarjoaminen on ratkaiseva osa ostopäätöstä ja Walley sopi siihen hyvin.

– Suurin syy vaihtoon oli se, että voimme vastata kuluttajien kasvavaan kysyntään useista maksutavoista, kuten Swish, mutta myös siksi, että tarvitsimme vahvan kumppanin, jolla oli kokemusta B2B-myynnistä. Nimenomaan ratkaisu, joka on yhtä asiakasystävällinen niin B2B-kohderyhmälle kuin B2C-kohderyhmälle, oli ratkaiseva tekijä päätyessämme Walleyhin, sanoo VVS och Badin Ruotsin johtaja Stefan Lundström.


Sen lisäksi, että yritys sai kumppanin, joka voi kohdata laajan kohderyhmän tarpeet, siirtyminen Klarnasta antoi heille mahdollisuuden vahvistaa asiakasuskollisuutta.

VVS och Badin Ruotsin johtaja Stefan Lundström


Parempi ostokokemus vahvistaa uskollisuutta

– Olemme havainneet kasvavan tarpeen erilaisille maksutavoille, jotta voimme täyttää erilaisten asiakastyyppien tarpeen, ja juuri nyt Swishin käyttö on suosittua. Laajan tarjontamme avulla voimme luoda paremman ostokokemuksen, mikä puolestaan vahvistaa uskollisuutta. Haluamme kehittää pitkäaikaista yhteistyötämme. On ilahduttavaa, että voimme auttaa VVS och Badia vahvistamaan suhdettaan asiakkaisiinsa, sanoo Mikael Anstrin, General Manager, Walleyn Payments-liiketoimintayksikkö.